唔係今次帶住老豆去旅行,我都唔知老豆原來:
1)佢係天生嘅model,喺零指示下,佢企親啲位同埋不經意嘅pose都好perfect池;
2)佢係天生嘅食家,叫親啲咩嘢食,肯定係性價比最高 / 最好味嗰個,暫時一次都冇失手,我同細妹決定之後食嘢點都跟佢隊;
3)佢真係好鍾意飲港式奶茶,去到邊都要問有冇奶茶飲,但好彩佢都肯以咖啡代奶茶;
4)佢真係好想去唐人街,佢直頭係由地鐵站一出去,係見到亞洲人樣就即用廣東話問人呢度是咪唐人街,明明人地唔係北方人就係韓仔sosad
5)佢對影相係零興趣。話說我係咁遊說老豆換電話(冇錯,老豆仲用緊擋到子彈嘅nokia,打死都唔肯換智能手機),其中同佢講智能手機有得隨時隨地影相,佢聽完後嘅表情就係咁
。
繼續帶住老豆去旅行之倫敦篇(唔好意思寫長咗)
1)好臨時決定嚟倫敦,之前完全冇計劃過,連英鎊都冇事先兌換。
2)終於帶到老豆去唐人街(笑),但佢去到唔係飲港式奶茶,而係去咗酒樓飲個茶食個包。
3)去Burger and Lobster食龍蝦,好難得,平時唔係好開口讚人 / 事嘅佢會讚不絕口,係咁話好抵食,好好味,下次要同姑媽叔叔娘親細妹嚟食。
4)佢對倫敦嘅印象分遠超巴黎羅馬,係咁話要下次再嚟。(除咗唔想再坐eurostar,後面有解釋)
5)佢口說冇懷念香港殖民時期,但佢啲反應就好誠實,全程就係聽佢講當年香港乜乜乜,啲建築點點點,啲街道咁咁咁。
6)第一次坐eurostar,架車真係好撚快。
7)平時唔shopping嘅佢居然又破戒,敗咗喺Primark手上。
8)繼續發揮天生嘅model嘅本色。
PS:原定計劃今日坐eurostar返巴黎再返香港,但遇上eurostar故障,cancel晒今日所有列車,趕唔切去巴黎坐飛機走,唯有stay behind倫敦玩多兩日先走,順便買埋對NMD。
只能話低過3%嘅嘢都畀我地遇到,除咗恭喜都唔知講咩好。返嚟要買一買六合彩先 ![]()
初稿發表於 2016 年 Facebook,2026 年重新整理刊載。











